8 hours of overtime pentru “Împreună pentru tine”

Sursa: https://www.facebook.com/8iBrasov

Am participat şi eu în calitate de creativ la prima ediţie a evenimentului anual “8 hours of overtime Braşov”.  Vă spun foarte pe scurt despre ce este vorba, se aleg mai multe cauze nobile şi pentru fiecare din acestea este formată o echipă care timp de 8 ore va munci gratuit pentru cauza respectivă.

Cauza în care eu am fost repartizată se numea “Împreună pentru tine” şi era vorba despre o asociaţie proaspăt înfiinţată “Asociaţia Psiho-Socio-Oncologică”, care avea nevoie de un plan de dezvoltare pentru primul an. Prin activitatea sa acest ONG doreşte să ajute bolnavii de cancer, dar şi pe cei care au în familie sau printre cunoştinţe asemenea suferinzi.

Cauza

Mi-a plăcut mult ţelul lor, pe care doresc să îl atingă în 10 ani şi anume, ca după perioada asta să poată avea un “Day hospice” pentru cei amintiţi mai sus. Adică îşi doresc un spaţiu în care cei care vin să poată socializa, să poată întreprinde activităţi sportive, să aibă parte de tot felul de cursuri si seminarii şi nu în ultimul rând, de consiliere şi ajutor.

Evenimentul

Revenind la eveniment, având în vedere că a fost prima ediţie organizarea a fost destul de ok, au participat persoane destul de diferite, care au fost împărţite în echipe în funcţie de specificul cauzei. Pentru cauza care necesita un alt website cum a fost de exemplu Fundaţia Rafael, din echipa respectivă au făcut parte fotografi, designeri, etc. Pentru Muzeul Casa Muresenilor cauză care avea nevoie de o mai bună promovare echipa a fost alcătuită din memebri ai altor fundatii, specialişti în comunicare, etc.

A existat un program bine împărţit pe ore de la care ne-am abătut uneori cu câteva minute. Am ajuns acolo la 18.00, s-au făcut introducerile, de la 20.00 la 22.00 am mâncat şi am stat de vorbă cu reprezentanţii cauzelor după care aceştia au plecat la workshop-uri, iar până la 00.00 nu i-am mai văzut. Am stat o jumătate de oră de vorbă cu ei după care au plecat din nou şi pâmă la ora 3.00 când fiecare echipă şi-a prezentat rezultatele nu ne-am mai văzut.

Alături de cele 5 cauze nobile şi cei 25 de creativi, a mai existat o echipă, cea de documentarişti. Aceştia au consemnat ce s-a întâmplat pe parcursul evenimentului şi ne-au cerut feedback.

La 00.00 am făcut un meeting online si cu cei de la Bucureşti şi a fost foarte fain, dar desigur scurt pentru ca aveam de lucru.

Au chiar şi  sponsori pentru logistică şi mâncare.

Concluzii

A fost o experienţă foarte interesantă având în vedere că în doar 8 ore a trebuit să livrăm nişte soluţii bune de implementat, alături de persoane necunoscute pentru un reprezentant de cauză necunoscut.

Rezultatul, în 8 ore am creat o echipă şi am lucrat cot la cot, am livrat ceea ce “clientul” a aşteptat şi practic în aceste ore suplimentare am reuşit cu adevărat fiecare dintr echipe să oferim nişte soluţii reale pentru problemele prezentate. Nu mai spun că fiecare dintre noi ne-am oferit să îi sprijinim pe cei pe care i-am ajutat, şi după finalizarea evenimentului.

Dacă vreţi să oferiţi un ajutor dezinteresat, atunci vă invit ca la anul să vă înscrieţi la rândul vostru la acest eveniment, va fi cu singuranţă o experienţă memorabilă.

Felicitări echipei de organizare şi mult succes în continuare!

Comments

comments

Leave a Reply