Conferinţa PRbeta aduce speakeri de mare valoare

Conferinţa PRbeta, singura conferinţă regională de comunicare din România, se apropie repejor-repejor şi se anunţă a fi una extrem de interesantă.  Conceptul din anul acesta presupune transformarea  “PR”-ul din titlu în “Power of Resources” cu trimitere la toate resursele online pe care oamenii le pot găsi şi folosi foarte uşor, aşadar asiguraţi-vă că aveţi un loc în 15-16 mai la City Business Centre (Corp D) din Timişoara.

Speakerii prezenţi sunt  specialişti naţionali şi internaţionali din domeniul Relaţiilor Publice, comunicării, marketingului şi publicităţii şi aduc un plus valoare Conferinţei PRbeta 2014. Cu siguranţă pe mulţi dintre ei îi veţi recunoaşte, iar pe alţii îi veţi asculta probabil pentru prima oară, însă sunt oameni cu multă experienţă. O parte dintre ei sunt iniţiatorii respectiv reprezentanţii unor proiecte minunate de la noi din ţară: PLAI Festival, Ideo Ideis, Sziget Festival sau Festivalul Internaţional de Film Transilvania.

Speakerii conferinţei sunt: vloggerul Mikey – DoZa de Haş, Csaba Faix – PR Manager Prezi.com, Tudor Galoş  – Microsoft, Norbert Tako şi Andreea Iager-Tako -PLAI Festival, Andreea Borţun şi Alex Ion – Ideo Ideis,  Zsuzsa Kover şi Nora Pinter – Sziget Cultural Management, Crenguţa Roşu – DC Communication, Monica Jitariuc şi Oana Bulexa – The Practice România, Cristian Hordilă – Festivalul Internaţional de Film Transilvania, Viorel Dudău – Dreamstime, Cătălin Teniţă – TreeWorks, Raluca Duţă – GolinHarris Bucureşti, Dragoș Mușat – Publicis București, Mihnea Gheorghiu – Publicis București, Alexandra Hash – Freelance PR şi Daniel Enache – Media IQ. Moderatori conferinţei vor fi Mugur Pătraşcu – iLeo Marketing şi Alin Zăinescu – Zăinescu Consultanţă.

Conferinţa va fi împărţită, la fel ca în 2013, în 2 părţi: prima zi (15 mai) va fi dedicată  Conferinţei, iar cea de a doua zi (16 mai), va fi dedicată celor 7 Workshop-uri: Social Media, Relaţii Publice, Marketingul Comunităţilor, Managementul Reputaţiei Online, Legătura dintre PR şi Publicitate, Afacerea ta + Adwords = HATE LOVE şi Lansarea unui produs tech.

Dacă încă nu v-aţi înscris, puteţi face acest lucru aici, iar având în vedere speakerii, preţul biletului este un chilipir.

A patra ediţie a Conferinţei PRbeta este organizată de PRbeta Agency, cu susţinerea Romtelecom, Microsoft, Timişoreana, Fornetti, PayU, Autonom Rent a Car şi Tourmaline Boutique.

Parteneri media: Ctrl-D, TION, PR România, 24-FUN, Cursuri şi Certificări, Zelist Monitor, IQads, Smark, OSUT, Romanian Copywriter, Wall-Street şi Studentie.ro.

Comments

comments

Leave a Reply