Şi s-a dat startul la Webstock 2013

Live blogging

Cabral Ibacka
“Blogosfera s-a băşit”  îşi începe Cabral Ibacka speech-ul.

Blogosfera ar putea avea o mare putere având în vedere că aceasta este formată din oameni mişto cu idealuri. Din păcate, între timp ne-am pierdut pe drum şi în loc sa ne concentram pe lucrurile importante, am început să discutăm despre unii şi altii cum că sunt pişcotari, etc.

De fapt, ne atrage atenţia că în loc să contribuim activ şi să ne alăturam puterile pentru a face nişte schimbari majore în ţara asta, ne-am pierdut unii pe alţii.

Scopul final şi concluzia discursului este: să facem lucruri bune şi să schimbăm blogosfera.

Tudor Giurgiu (TIFF)

Ne povesteşte despre inceputul TIFF, prin anul 2000, într-un moment destul de gri din peisajul filmelor.

Cu timpul TIFF a devenit un showcase al României în cinematografie, iar filmele româneşti au început să fie foarte bine văzute în străinătate.

Dorinţa cea mai mare a organizatorilor este de a face o schimbare în participanţi şi în comunitatea din jur.

 

Irina Nistor
“Tudor, cu festivalul lui, ne-a adus pe harta.”
Extrasul din film, a pus punctul pe i.
Dacă doriţi să surprindeţi şi voi aceste momente interesante care nu pot fi traduse pe blog, puteţi urmări evenimentul, live pe
site-ul oficial.

 

Mirela Bucovicean (Molecule F)
“Ideea este să mergem mai departe să nu stăm. Putem să formăm şi să generam idei şi valori.”

În incheiere, “mergeţi mai departe, nu vă opriţi aici”.

 

Markus Lause (Vodafone Ro)
Iată că un străin ne spune că noi ca ţară nu ne promovam cât ar trebui, având în vedere câte lucruri şi locuri frumoase avem.

Mai departe ne împărtăşeşte câteva idei despre vremurile revoluţionare pe care le trăim în prezent şi aflăm că într-un singur minut sunt trimise 1 700 000 de e-mail-uri.

Foarte faină prezentarea, chiar trebuie să urmariţi Webstock şi live, accesând link-ul amintit mai sus.

În ziua de azi toate brandurile vor să fie tot mai aproape de consumatori să se conecteze cu ei cât mai bine. Antrepenorii au înteles că este important să îşi conecteze business-ul cu tehnologia şi smartphone-urile (vezi reclama Vodafone, cea cu florăria digitala).

 

Cristina Băzăvan
A făcut parte din echipa care a lansat Europa Fm şi a fost redactor-şef la Tabu, iar momentan e freelancer.

După ce găseşte o soluţie, conform ceea ce a învăţat în generală, încă se gândeşte dacă aceasta este cea mai bună, cea mai rafinată. Incă gândeşte “în afara cutiei” atunci când se confruntă cu o problemă, pentru a o rezolva.

Pentru un artist este foarte importantă emoţia pe care o transmite publicului.

“Creator înseamnă să ai puterea de a-ţi transforma dorinţele în acţiuni, indiferent dacă ceilalţi te consideră nebun.”

 

Şerban Enache (dreamstime.com)

Ne povesteşte despre începuturile cunoscutului website de stock photography, dreamstime.com

Nu pot decât să fiu de acord cu ceea ce el afirmă şi anume, importanţa fotografiilor în cadrul unui proiect este una foarte mare deoarece acestea reprezintă un factor motivant.

“Oamenii vor dori fotografii mult mai bune, dar la un preţ mai mic.”

 

Mia Scarlat (Mia’s Children)

Ne vorbeşte din inimă despre o alta faţă a lumii, despre durerea din sufletele pe care le îndrumă.

A intâlnit copii care la 4 ani jumătate au descoperit pentru prima dată lumina lunii.

“Vă provoc să priviţi dincolo de acum, aici. Este uluitor să vezi cum din copiii care nu ştiu ce e iubirea sau bunătatea se nasc adevarate comori.”

 

Blogging and social media

 

Monica Jitariuc
1. Să ai o filozofie şi nişte principii!
2. Să ştii ce vrei. Stabileşte-ţi clar obiectivele şi KPIs!
3. Să ştii pentru cine scrii.
4. Să ştii cu cine vorbeşti şi ai de vorbit.
5. Build your credentials.
6. Business? New business!
7. Fă-ţi PR! Ingrijeşte-te de reputaţie.
8. Fii (mai) creativ.
9. It’s more than SEO.
10. Hai în offline!
11. Fă-ţi prieteni şi o comunitate.
12. Evaluează-ţi munca şi rezultatele.
13. Laudă-te tu/pe tine/te!

 

Vali Petcu

Bani din ce in ce mai puţini si campanii mai atente.
Aceeaşi bloggeri.
Lipsa acută de idei.
Lipsa de bloggeri.

Adresă de mail de contact?
Vrei sa scoţi bani din asta?
Acces la statistici?

Cel mai de preţ bun al unui blogger? Brandul!
Poziţionarea faţă de cititori.
Poziţionarea faţă de agenţii şi companii.

Cum ajungem să avem campanii pe blog
Campaniile se fac pe blogurile citite.
Dacă nu scriem, nu e nimic de citit.
Activăm comunitatea.
Provocăm la comentarii.
Oferim butoane de social share.
Aprobăm şi răspundem comentariilor rapid.

Ce le cerem clienţilor
Poziţionarea produsului.
Poziţionarea companiei.
Sănătatea industriei.

Ne documentăm
Scopul campaniei.
Rezultatele campaniei.
Să te “împrieteneşti” cu account-ul sau cu piarista nu mai e de ajuns.

Cum stricăm o campanie
Aruncăm brandul pe fereastră la orice campanie. (Tudoran, Dobro)
Nu cunoaştem produsul sau poziţionarea lui.
Avem prea multe campanii. (Ciubotaru)
Avem prea multe campanii la produse din aceeaşi gamă. (Pascu, Chinezu)
Acceptăm campanii care nu ni se potrivesc. (Coca cola, bergenbier)
Acceptăm campanii la care nu putem livra. (lord of the wings)
Ne activam doar la campanii. (Ciubotaru, Negrea)
Nu avem un mesaj coerent.
Nu ne interesează rezultatele.
Acceptăm prea puţini bani.

Ana-Maria Baciu

Ne povesteşte despre proprietatea intelectuală în mediul online

Cadrul legal pentru acest subiect îl reprezinta legea 8/1996.

Trebuie neapărat să citesc prezentarea asta mai pe larg (lucru care vă sfătuiesc si pe voi), probabil voi ajunge să o văd pe blogul lui Razvan.

 

Radu Dumitru (nwradu.ro)
O colaborare benefică între blogger şi cititori: cititorii află de nişte oferte bune iar bloggerul câstigă un comision.

Practici rele
1. Să iţi pacăleşti cititorul să dea click pe un link afiliat.
2. Ascunderea link-urilor prin bit ly.
3. Link-uri afiliate pe imagini.

Practici bune
1. Review-uri, analize, comparaţii.
2. Semnalarea unor promoţii si reduceri.
3. Semnalarea acelor 5 produse interesante dintr-un newsletter de 20 de pagini.

 

Innovation in communication
Ionuţ Munteanu (WebDigital)

1.Remarketing si PR in blogosfera
Mixul de marketing “rules”
Cel mai simplu criteriu de segmentare a audienţei constă în “sursa” traficului pentru site-ul tău.
Pentru a nu aduce audienţa de pe o campanie din ianuarie pe una din iunie, se marchează UTM pe banner.
Realizaţi liste de segmentare.

2. Blog marketing remarketing (tag or full)
Adaugă codul de remarketing în articolul bloggerului
Clientul are şansa de a deveni mult mai încrezător în ceea ce spui.

3. Video endorsment si remarketing
Când utilizatorul dă click pe un link video din youtube, apare mai întai imaginea/bannerul cu bloggerul, iar ulterior începe si clipul video.

 

Alin Vlad
Despre inbound si outbound marketing
Inbound marketing te informează şi te acaparează

Do’s
Ascultă piaţa şi audienţa
Realizează conţinut captivant pentru ei
Măsoară paşii

Dont’s
Nu spama, agasa sau renunţa
Nu te baza doar pe Inbound Marketing

 

Raluca Duţa (GolinHarris Bucureşti)
Real-time marketing

Un tool interesant pentru insight-uri despre consumatori şi ce anume fac aceştia, este RTManager powered by The Bridge.
RTM = Marketing with relevance

1 din 2 clienti se asteapta sa primeasca un raspuns in 120 min, în Social Media

Real-time marketing generează o reacţie pozitivă între consumatori

 

Gala Webstock Awards

De acum, aşteptăm cu nerăbdare să vedem dacă şi proiectul nostru braşovenesc va caştiga vreun premiu. Revin cu rezultatul, deşi am un sentiment tare bun legat de asta.

Din păcate proiectul nostru drag “Braşovul atunci şi acum” nu a câştigat niciun premiu la categoria la care a fost inscris. Totuşi, felicitări câştigătorilor şi la cat mai multe proiecte!

Comments

comments

1 Comment

  1. […] prezentarea lui, Vali a spus la un moment dat că sunt prea puțini bloggeri influenți. Sau, mai exact, că sunt aceiași bloggeri. Acolo e de fapt problema lui Cabral – a […]

Leave a Reply