#smsbrasov insights

Iată am ajuns şi la ultima prezentare din #smsbrasov.

Evenimentul a fost bineînţeles deschis de către Marta Uşurelu care ne-a spus câteva cuvinte despre revista BIZ.

Imediat a urmat Ovidiu Eftimie care a povestit pe scurt despre comunitatea din Braşov şi evenimente organizate cu bloggeri şi pentru bloggerii braşoveni.

Tudor Popa a menţionat o serie de sfaturi pentru bloggeri printre care cel mai important a fot acela de a “fi atent la tot ce mişcă în jurul tău”. Să ştii cine ce eveniment a mai făcut, sau ce produs a mai fost introdus pe piaţă, cine cu cine se ceartă, etc.

Despre proiectul “O carte pe săptămână” ne-a povestit Gabriel Nechita care a oferit totodată şi câteva sfaturi despre cum îţi poţi creşte traficul pe blog şi mai ales despre retenţia vizitatorilor. Una dintre ideile care pentru el a funcţionat cel mai bine a fost crearea unui e-book pentru fidelizare.

Vali Petcu a încheiat prima sesiune de conferinţe printr-o prezentare şi o discuţie deschisă cu cei din sală, oferind sfaturi la probleme punctuale.

Despre relaţia blogger-agenţie-client ne-a vorbit Mugur Pătraşcu, arătându-ne câteva idei despre se ce aşteaptă de fapt dintr-o colaborare atât din partea  companiilor cât şi a bloggerilor. Concluzia fiind de a ne vinde pe noi ca indivizi şi valoarea noastră în loc de a vinde traficul de pe blog/site.

Ioana Mănoiu şi Georgiana Gheorghe, ne-au arătat cum se vede colaborarea cu bloggerii din perspectiva companiilor Staropramen respectiv Danone, punându-ne totodată la curect cu cele mai campaniile lor cele mai importante din online.

Cristian Manafu a fost cel care a “concluzionat” sesiunea a doua, arătându-ne în cifre topul celor mai active branduri în social media precum şi strategii şi tactici de promovare ale unui brand.

Adrian Ciubotaru ne-a sfătuit să fim harnici şi la fel ca Vali ne-a sugerat să scriem constant, chiar dacă nu excelăm în mod special în vreun domeniu.

Un studiu interesant despre companiile care folosesc canalele de social media pentru promovare, ne-a fost prezentat de Ioana Mănoiu. Am descoperit astfel şi că cea mai “check-in-uita” locaţie din Romania pe Facebook este… Aeroportul Otopeni.

Victor Kapra a încheiat seria de conferinţe, atrăgându-ne atenţia asupra importanţei comunicării dar mai ales asupra modului de comunicare.

Dacă se vor face publice prezentările speakerilor, cu siguranţă într-un viitor update voi scrie şi link-ul către acestea.

În final, #smsbrasov a fost un eveniment foarte frumos, mă bucur că am ajuns la această ediţie dar mai ales că am învăţat atâtea lucruri noi şi interesante.

Au mai scris despre eveniment: SMBraşov, Victor, Monichis, Ştefan, iar ceilalţi probabil încă nu s-au trezit :).

Comments

comments

2 Comment

  1. SorinJ says: Reply

    SMSBrașov= http://smbrasov.net/ 🙂

  2. SorinJ says: Reply

    Corectez: SMBrașov.

Leave a Reply