Transalpina – păreri, amintiri şi sponsori

Am citit zilele acestea cu mare interes impresiile participanţilor la proiectul #Transalpina şi am observat că părerile au fost împărţite, din fericire nu chiar atât de împărţite, veţi afla în rândurile următoare de ce.

Părerea participanţilor

Într-adevăr au existat şi persoane cărora nu le-au plăcut anumite lucruri sau elemente pe parcursul expediţiei, însă era de aşteptat întrucât nu poţi mulţumi 54 de persoane cu personalităţi şi aspiraţii diferite. Totuşi fiecare este liber să îşi exprime părerea iar eu am apreciat fiecare idee sau critică referitoare la acest proiect, învăţând în mod practic cum se organizează un eveniment.

Precum în cazul oricărui proiect, apar şi evenimente neprevăzute însă dacă există voie bună, puţină compasiune şi mult haz aceste evenimente se disipează iar în timp când vom rememora acest eveniment ne vom aminti de părţile bune ale #Transalpinei.

Marea majoritate ar participa din nou dacă un proiect asemănător ar fi organizat încă o dată.

Părerea mea

În ciuda micilor neplăceri din ceea ce am văzut, participanţii chiar s-au simţit bine, s-au creat glumiţe şi cu siguranţă am avut parte de câteva experienţe interesante.

Puncte tari:

  • Participanţii plini de umor
  • Participarea celor doi valoroşi piloţi Vali Porcişteanu şi Alina Bunica
  • Peisajele feerice
  • Focul de tabără
  • Pensiunea şi camerele acesteia frumos amenajate
  • Traseul, în special cel de duminică
  • Mâncarea (care însă va fi trecută şi la puncte slabe, din nou părerile au fost împărţite)
  • Comunicarea (din nou cu aspecte pozitive dar şi mai puţin pozitive)
  • Sponsorizarea
  • Amintirile

Puncte slabe

  • Traficul
  • Oboseala
  • Mâncarea ( o mică parte din particpanţi au avut o experienţă neplăcută )
  • Lipsa unor obiective turistice (deşi scopul a fost parcurgerea Transalpinei şi nu vizitarea obiectivelor) înţeleg însă că acest fapt a condus la…
  • Plictiseala din după-amiaza de sâmbătă
  • Comunicarea – care ar fi putut fi realizată într-un mod mai elegant, libertate de expresie însă ambalată mai frumos (au fost şi momente frumoase şi feedback-uri pozitive dar şi momente mai puţin plăcute)

În altă oride de idei, a fost destul de dificil să menţii în coloană 14 maşini, deşi era de aşteptat acest lucru mai ales că nu toţi şoferii au acelaşi stil de a conduce plus că traficul în sine nu a permis acest lucru.

Recunosc că la un moment dat m-am simţit ca o invăţătoare care pleacă cu copilaşii într-o excursie. De ce? Pentru că uneori  fost nevoie să ridic vocea pentru a mă face auzită, pentru că mi-am făcut griji atât pentru participanţi cât şi pentru maşini, pensiunea la care am fost cazaţi şi pentru mâncare. Cred că momentul în care am simţit cel mai acut acest fapt a fost la pensiune când a trebuit să vă împart în camere (astfel încât toată lumea să fie mulţumită) şi m-am simţit ca învăţătoarea care atunci când nu sunt cuminţi copii îi pune să stea pe scaun cu mâinile la spate.

Cu toate acestea nu regret absolut nimic din ceea ce s-a întâmplat pentru că:

  • am avut ocazia să îmi întăresc relaţiile cu unii dintre voi şi onoarea de a vă cunoaşte personal pe cei pe care nu îi cunoşteam
  • a fost o experienţă deosebită din care am învăţat mai multe lucruri atât în calitate de participant cât în special în calitate de organizator
  • am văzut nişte peisaje care efectiv mi-au tăiat suflarea şi au fost momente în care mi-aş fi dorit ca timpul să stea în loc
  • focul de tabără, cântatul la chitară, glumele făcute m-au făcut să mă simt excelent şi m-am bucurat de compania fiecăruia în parte
  • I-am cunoscut personal şi pe o parte dintre cei care ne-au ajutat cu sponsorizarea: Andra Zaharia, Anca Bundaru, Ana Bulgar şi Mugur Pătraşcu
  • au fost create amintiri care vor rămâne întipărite în mintea tuturor
  • tot acest proiect a pornit de la o idee de excursie pentru 12 inşi cărora ulterior li s-au alăturat alţi 42
  • în datele de 16 respectiv 17 iulie, hashtag-ul #Transalpina a fost pe primul respectiv al doilea loc în “Top 5 hashtag-uri din România”

În concluzie au existat şi puncte tari şi puncte slabe, au existat şi persoane mulţumite şi nemulţumite însă cel mai important este sentimentul predominant cu care a rămas fiecare precum şi amintirile şi legăturile create în acest weekend.

Ştiu că ar fi putut ieşi mult mai bine însă pentru ceea ce a fost îmi asum responsabilitate şi sunt sigura că următorul eveniment va fi infinit mai bun.

Le mulţumesc încă o dată sponsorilor noştrii: BrainHost Dacia, Petrom, Temad, Timisoreana şi Danone, fără ajutorul cărora acest proiect nu ar fi fost posibil şi lui Alex Trofim fără de care această frumoasă idee nu ar fi prins viaţă.

Cine sunt sponsorii şi cu ce se ocupă ei

BrainHost – companie online ce oferă calitate în ceea ce priveşte:

  • Servicii de shared hosting folosind cPanel, cel mai prietenos panou de control. Cu cele peste 50 de aplicaţii preinstalate, poti avea un blog, un forum sau o galerie foto în câteva minute!
  • Soluţia optimă la provocările complexe ale afacerilor de succes. Securitate maximă şi mobilitate totală într-un pachet complex, potrivit oricăror cerinţe.
  • Servere virtuale sau dedicate cu resurse garantate şi izolare totală, asigurând performanţe optime pentru aplicaţiile dumneavoastră web.
  • Design web pentru orice tip de website într-un timp scurt ! (sursă)

Dacia – îşi face din ce în ce mai mult simţită prezenţa în mediul online şi a evoluat foarte mult în ultima perioadă

Modernă

După 1999, Renault a investit peste 600 de milioane de euro în modernizarea echipamentelor de producţie ale uzinei Dacia de la Piteşti. Un vehicul produs la Piteşti respectă aceleaşi standarde ca orice alt vehicul produs în orice uzină din cadrul grupului Renault.

Robustă

Tehnologiile pe care le pune în practică au fost de-a lungul timpului testate şi validate în uzinele Renault. De concepţie simplă dar nu simplistă, rezistente în timp, aceste tehnologii sunt perfect adaptate condiţiilor dificile cu care e oricând posibil sa te confrunţi pe şosele. Şi toate acestea la costuri de întreţinere şi reparaţie moderate.

Accesibilă

Te vezi la volanul unui automobil Dacia? Nu e nevoie să visezi prea mult. Ne place să-ţi îndeplinim dorinţele cât mai repede; şi în acelaşi timp, avem grijă de bugetul tău.

Cu o reţea naţională densă, îţi stăm la dispoziţie oricând şi oriunde cu produse şi servicii competitive, la preţuri avantajoase.

Şi pentru că nu eşti singurul care are nevoie de Dacia, ne-am diversificat puţin traseele. Începând cu 2005, Dacia a devenit marcă internaţională, cucerind noi clienţi pe patru continente. (sursă)

Petrom – cel mai mare producător de petrol şi gaze din Europa de Sud-Est

Viziune
Ne-am angajat să ne consolidăm poziţia de lider în industria de ţiţei şi gaze din Sud-Estul Europei, având rolul de centru operaţional în activitatea de marketing al Grupului OMV în Sud-Estul Europei, şi pentru explorare şi producţie în România şi regiunea Caspică.

Valori în care cred:

Profesionalism – Învăţăm, avem rezultate, reuşim.
Excelenţa profesională asigură un succes durabil.

PionieratExplorăm, ne punem în mişcare, creştem.
Spiritul schimbării pentru o dezvoltare continuă.

Parteneriat – Respectăm, relaţionăm, ne pasă.
Relaţii de lucru responsabile pentru beneficii reciproce.

După un proces profund şi de succes de restructurare şi modernizare, Petrom ţinteşte poziţia de jucător cheie pe piaţa energetică din regiune. (sursă)

Danone – au avut ca scop încă de la primul iaurt îmbunătăţirea vieţii consumatorilor şi care se implică tot mai mult în diverse proiecte

Misiune

Danone îşi propune să aducă sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni

“Una dintre principalele idei directoare ale Grupului Danone este aceea că alimentele joacă un rol important în promovarea sănătăţi şi a stării de bine a fiecărei persoane. De aceea, suntem convinşi că trebuie permanent să îmbunătăţim calitatea nutriţională a produselor noastre, să investim în cercetare şi noi programe de dezvoltare şi informare ce au drept scop principal, promovarea activităţii fizice şi a unei diete variate, sănătoase şi echilibrate.” Franck Riboud, Preşedintele Grupului Danone

Valori

La Danone, Umanismul, Deschiderea, Proximitatea si Entuziamul asigură fundamentul pentru o cultura organizaţională unică şi susţin identitatea Danone în toate ţările unde compania este prezentă. Modelul Danone este bazat pe ideea că dezvoltarea umană şi performanţa economică se potenţează reciproc. (sursă)

Temad – compania deţine una dintre cele mai mari reţele de distribuţie din domeniul produselor auxiliare pentru construcţii, amenajări interioare şi bricolaj

În cei 15 ani de activitate, TEMAD a devenit o firma de referinţă în domeniu prin profesionalism, promptitudine şi prin calitatea produselor distribuite.

Oferta TEMAD, cuprinde peste 4700 de articole, ce acoperă o arie largă de necesităţi. În linii generale, aceste produse se pot încadra în următoarele categorii: adezivi; etanseizanti; produse auxiliare pentru instalaţii sanitare pentru apă, gaz si încălzire; vopsele in spray; profile etanseizante pentru uşi şi ferestre; profile metalice si PVC pentru pardoseli, trepte şi faianţă; echipament de protecţie; abrazive, accesorii pentru zugrăvit; vopsele decorative, industriale; electrozi şi accesorii pentru sudură; sape, hidroizolaţii, acoperiri pentru parsoseli şi pereţi; lacăte şi sisteme de asigurare-închidere.

Produsele distribuite de TEMAD aparţin unor mărci de renume internaţional şi se adreseaza atât profesionistilor, cât si pasionaţilor de bricolaj.(sursă)

Timisoreana – o bere cu tradiţie încă din 1718

Prima fabrică de bere din Romania.  La rândul lor, cei de la Timişoreana îşi fac tot mai mult simţită prezenţa în online implicându-se în multe proiecte legate de social media.

Vă mulţumesc tuturor pentru tot!

Comments

comments

7 Comment

  1. Laur says: Reply

    Say whaaaaaaat?!?! :)))

  2. Papen says: Reply

    A fost ok! mie mi-a plăcut și aș merge și la #transalpina 2 dacă s-ar face. Hai să facem ceva și la mare, că e păcat, tot e cald afară :))

  3. admin says: Reply

    @Papen Mă bucur că te-ai distrat cât despre o ieşire la malul mării… hmm nu se ştie niciodată 🙂

  4. rivi says: Reply

    bun bun bun, transalpina 😀

  5. Harry says: Reply

    Avand in vedere ca a fost prima experienta de gen, nici macar pe blog nu mi-am putut ascunde emotia participarii la acest eveniment si probabil s-a vazut si in primele ore inainte e a ajunge in Brasov. Birkof stie mai bine. 😀
    Una peste alta am fost incantat de initiativa, ce-i drept iesirea a avut minusul ei (nu am atins niciun obiectiv turistic propus.) Per total… cu toata agitatia care a fost, as repeta o xperienta de gen.
    Felicitari tie si lui Bloghita

  6. admin says: Reply

    @Harry Multumesc Alex, ma bucur ca te-ai bucurat de experienta si ca ai luat lucrurile ca atare bucurandu-te de intreg. Noi asta am dorit ca toata lumea sa se simta bine, sa mearga pe cea mai inalta sosea din Romania si sa se bucure de superbele peisaje de care am avut si noi parte. Stiu ca ziua de sambata a fost putin dificila insa sunt sigura ca ziua de duminica a compensat cu mult lasandu-ne in memorie frumoase amintiri despre locuri si oameni deosebiti.

  7. da…a fost fain…

Leave a Reply